正股最后一仗: 国寿! 峰廻路转

預測和報導金融走勢,包括股票,外匯,黃金,樓市地產...
頭像
MANDII
夸克星
文章: 2950
註冊時間: 週二 28 7月, 2009 15:13
來自: HK

正股最后一仗: 国寿! 峰廻路转

文章 MANDII » 週五 02 9月, 2011 22:17

<古言>
上智不处危以侥幸
中庸转危为安
下愚安于危以自亡



MANDII: 星期三 10 八月, 2011 09:24
难得好时机呀! 寻日一早拿拿淋攻中人寿,大家记住系2628,一定发!
有阿公阿叔体住无洗惊,要惊4叔惊个我,细细地21个3买入30手,中线投资,30蚊5难,坐定立录,大好时机呀! 买定离手,哈哈!


MANDII: 星期一 15 八月, 2011 15:29
哈哈! 一早都话见底啦,5够3日衣家最新价已经去度23个半,劲升2个2!
系甘升!仲有排升! 大家记注:2628 !一路发!哈哈哈!!!


MANDII: 星期三 17 八月, 2011 09:48
哇! 一开市系甘升! 又系兴奋既一日!
系甘升!
系甘升!
哈哈哈!! 李生系得既,哈哈!

頭像
MANDII
夸克星
文章: 2950
註冊時間: 週二 28 7月, 2009 15:13
來自: HK

文章 MANDII » 週五 02 9月, 2011 22:20

MANDII:星期三 24 八月, 2011 16:10
哎。。。我顶你个肺真系无洒心情! 今日一跌跌到得番19个几 ,开头蚀左5万蚊倒,衣家收市企系20个3 。呢只野都系麻麻地,长远系可以但我等5倒甘长。大陆A股个边都有消息落去5系好店。香港呢边D大行今日系甘抛售!吓都吓死人我开头以为做咩事甘突然,我估呢间野要去到下半年年尾,分分钟明年呢间野业绩先会比较明朗有好转。出面衣家又立立乱,我本来想等到30蚊,衣家看来时间太长,都系不宜放60几万银系度甘耐,情愿细细地2,3万抄下窝轮仔,抄下波副抄下消息好过。。。。

所以,现计划要改变,衣家系时候要揾个机会粒身,短期内22蚊,23蚊位,差5多执几皮好松人好走人 。。。 我估离紧既倆三个星期内,美国个边都仲会时好时瀤,因此22蚊位23蚊位都仲有机会的。

以上只系属我个人意见,其实我当时5应该甘多口send埋D甘既野。只怪我一时无聊控制5住心情啦,5好意思!如果有人体倒呢张贴既,请大家三思而后行,大家自求多福啦,5好话我只报喜不报忧。




MANDII:星期二 30 八月, 2011 11:20
哎。。。衣家19个1,每况越下。。。
体怕个势并不乐观,走又走5粒。跌洒眼镜呢铺真系,保险业下半年真系5系几店,再加上内地又加息又剩 ,紧缩政策仲会持续,起码都要去到明年。 衣家为有短期内等上次不利业绩消息淡化,体下有母人敢入。如果去5倒22蚊位,甘就只能局住窄死蟹了,就只能放长双眼由它啦。。。长远我又5担心,始终我21蚊位系‘令位’来的,只系时间既问题。

頭像
MANDII
夸克星
文章: 2950
註冊時間: 週二 28 7月, 2009 15:13
來自: HK

文章 MANDII » 週五 02 9月, 2011 22:24

XR250 : 星期二 30 八月, 2011 11:59
你有無睇過2628最新的業績報告?祝君好運

MANDII: 星期二 30 八月, 2011 12:11
请问你有体过吗?可5可以比我体下?我母体到咩野业绩报告。

XR250:星期二 30 八月, 2011 12:44
https://www.hkex.com.hk/chi/index_c.htm

MANDII:星期二 30 八月, 2011 14:20
5该洒我系你个联交所网页度揾倒,呢度都贴出离大家参考啦。
23日公布既,就系呢个报告搞到损手烂脚 。

http://static.sse.com.cn/cs/zhs/scfw/gg ... 11_zzy.pdf


40页纸都未必看得明,初步望落去系属大围经济5好导致间野投资不理想,属大围因素影响多,点都好啦,再体多一段时间体吓点先算。


XR250 :星期二 30 八月, 2011 15:39
唔係,你講果D係現在所有公司都面對的問題,並不是2628獨有的問題。

MANDII : 星期二 30 八月, 2011 16:13
你指國壽独有既问题,系米呢类新闻呢 ? 呢D消息往往系出左事之后先send 出来。我衣家虽然都系搏反弹走人,之但系我系无可奈何,衣家知道太迟了,23号前知道就好。

---------------------------------------------------------------
姚浩然: 國壽(2628.HK)不宜摶反彈
8月 24日 星期三 11:39 更新

國壽(2628.HK)中 期純利倒退28%,股價挫逾一成。時富資產管理聯席董事姚浩然表示,國壽不單盈利倒退,償付能力亦較預期差,在市況欠佳情況下,預計投資者將沽售換馬,短 期內不宜摶反彈。保險股較看好財險<02328.HK>及平保<02601.HK>。

阿思達克財經新聞

---------------------------------------------------------------



HIMS1526: 星期二 30 八月, 2011 16:34
通常業績公布前都會有波幅 當然公布後不理想既話, 投資者對該公司冇信心啦!


MANDII:星期二 30 八月, 2011 16:51
业绩公报5好,当然5系好事。投资者会无信心。但影响系5系铁得甘利害,都要体程度去度边。
今次國壽系好明显大倒退,百份之30系不得了呀!呢样我真系事前不知道,亦估5到会甘差。甘大件事发生,再加上D新闻系甘吹,大行又系甘吹5店,好自然就吓走洒D人。
不过,我觉得呢D都系短期内既事,始终呢只野都系有番甘上下斤两的。而且买得呢只野既人,都系放5小本的,走个D通常都系玩短线个批人。dump 本个批人,5会甘轻易话走就走,蚀钱走既人5多的。







MANDII: 星期二 30 八月, 2011 17:49
其实呢D时候,纷纷忧忧,知D又5知D,抄窝轮最好。落倆三万蚊本每日都几千上落,都不知几过引,又5伤身,10万8万抄几转就有啦!洗好似衣家甘。只怪开头叉错脚,又来得太突然,毫无事前准备功夫。 衣家只系想早日可以罗翻D本,又无咩心情玩窝轮了,我5钟意张D钱摆系街外既感觉,出面又甘乱。今次会系我有史以来最后一次玩正股 !以后都5抄正股!甘样dump本磨时间真系一D意思都母!

頭像
MANDII
夸克星
文章: 2950
註冊時間: 週二 28 7月, 2009 15:13
來自: HK

文章 MANDII » 週五 02 9月, 2011 22:26

YAHOO 查詢股價:
国壽2628 網友短評

Lam Mandii :2011-08-31 12:52 PM
明年2月份,22 蚊上5上倒 ? 我23号前入左30手。

blueblue :2011-08-31 12:54 PM
沽吾沽好呢﹐請教路﹐﹗﹗


Lam Mandii :2011-08-31 12:58 PM
你入左几多呀??多既紧系等啦,等到花开富贵时,哈哈!我衣家都一定5肯放

gary :2011-08-31 1:12 PM
頂,諗住升左兩日有機啦,咪係19.30買左d,點知一入完即跌,我諗都要輸少當贏,放左佢算吧啦!


Lam Mandii :2011-08-31 2:42 PM
国壽已企硬19蚊 !! 不会再跌穿19蚊啦!!



sony :2011-08-31 3:23 PM
希望la....

gary :2011-08-31 4:07 PM
真係嚮19蚊樓下頂住,好厲害喎你! 你有幾多貨?會睇到幾錢放?


沉睡中的巨人【勁沽天下】 :2011-08-31 4:19 PM
國壽果然死唔斷氣!


sony :2011-08-31 4:20 PM
Lam Mandii講左la....係下面.....30手

雅典娜:2011-08-31 4:56 PM
七七...午安!!希望加力追追追.......

頭像
MANDII
夸克星
文章: 2950
註冊時間: 週二 28 7月, 2009 15:13
來自: HK

文章 MANDII » 週五 02 9月, 2011 22:27

YAHOO 查詢股價:
国壽2628 網友短評


MANDII :2011-09-01 4:01 PM
我都话顶得住19蚊啦!!! 已摸底啦!

小丁 :2011-09-01 4:13 PM
今日個底?

MANDII :2011-09-01 4:16 PM
我作日2:15分已经话摸底。落去5会底得过19蚊。


小丁 :2011-09-01 4:26 PM
估頂和估底都是高難度動作,咁叻仔,加你分。

MANDII :2011-09-01 4:37 PM
呵呵,有分执今日都算有收获,虽然目前都系蚀紧小小银俩。

carmen :2011-09-02 09:50 AM
體弱股,不宜估底~~


MANDII :2011-09-02 3:40 PM
哎。。。破左19添。。。


小丁 :2011-09-02 3:59 PM
低處未算低,可能會去到$15邊才到底。


MANDII :2011-09-02 4:27 PM
5系话。。。今日恒子都跌3百几啦,好正常姐跟大围跌。上次23号业绩非常差,其实只系赚小3成姐,又5系蚀钱。下次业绩都要去到明年3月份才会公报,呢 段期间根本就5会有人知,系呢段期间我觉得等一排时间充淡上次事件后,一定会好番。D人母可能见甘底价5入市的,始终他都有翻甘上下斤两的,所以我觉得不 至于甘样跌落去跌到得番15蚊的,点都好啦。。。我都系up吓的。



Old Cake :2011-09-02 5:04 PM
國壽體質咁差, 真係經唔起風浪, 人升佢跌, 人跌佢就大跌. 公佈業績前都唔係好成績啦, 公佈業績後就更加跌價, 23/8收市 到今日收市跌了$4.31. 所以セ嘢事都有可能發生喺國壽身上.


甩壳:2011-09-02 10:44 AM
國壽將是否會裁員減息如果是就大大不利了

MANDII:2011-09-02 3:52 PM
5系一早年头已经裁左咩,我好似有看过某D新闻甘讲

頭像
MANDII
夸克星
文章: 2950
註冊時間: 週二 28 7月, 2009 15:13
來自: HK

文章 MANDII » 週一 05 9月, 2011 10:42

甩壳:2011-09-02 10:44 AM
國壽將是否會裁員減息如果是就大大不利了

MANDII:2011-09-02 3:52 PM
5系一早年头已经裁左咩,我好似有看过某D新闻甘讲

Old Cake:2011-09-01 4:25 PM
國壽呢位老人家體弱多病, 好難行得快. 希望佢穩穩陣陣慢慢行上去啦. Cheers!

哈哈哈:2011-09-01 6:01 PM
我等到9蚊入,衰開有條路.一日跌5毫,20日跌10蚊19-10=9囉

華爾街金融大鱷:2011-09-01 11:29 PM
要搏反彈, 一定要定止蝕位, 以防突然下滑......

小丁:2011-09-03 8:29 PM
$9就要望穿秋水喇。

blueblue:2011-09-02 7:18 PM
有內幕消息話中人壽會分拆上市﹐有可能從今上吾返(起馬等一兩年)。。點算好﹐我先前訓晒身買距。。。嗚嗚嗚。。。

MANDII : 2011-09-02 10:54 PM
点听返来既内幕呀 ? 可5可以透露多小小呢? 几时实行, 拆做壽仔一号同壽仔二号呀?? 甘我衣家d股粉会属第几号。

小丁:2011-09-02 11:24 PM
大陸現在專心應對通脹,甚麽國際版、分柝之類同股票相關的東西會放理一邊先la。


k.t:2011-09-04 9:06 PM
中國人壽(2628) $15.圓要入.

甩壳:2011-09-05 10:01 AM
國壽快穿17元

頭像
MANDII
夸克星
文章: 2950
註冊時間: 週二 28 7月, 2009 15:13
來自: HK

文章 MANDII » 週二 06 9月, 2011 17:20

Old Cake : 2011-09-05 8:49 PM
支持國壽? 國壽有冇支持佢啲股民呀? 佢似乎想遠我哋而去喎! 越跌越"金".

Old Cake:2011-09-05 12:01 PM
國壽目前真係唔樂觀, 升少少, 跌多多. 股友每天都懷希望, 但都失望而回. 有驚冇喜. 2個月跌近36%, 都咪話唔犀利. 龍頭大佬搞到如此田地, 真惨!



MANDII: 2011-09-05 2:31 PM
既然放长双眼,就不怕眼前风浪

SoPui Hong:2011-09-05 6:39 PM
買邊隻都死

Old Cake:2011-09-05 7:04 PM
但係其它股會跟大市有升有跌喎, 而國壽就淨識跌, 完全跑輸大市, 唔係點會得番$17.76. 高層有做嘢, 就係個個日日坐喺度睇住個價潛水囉!

明武萬歷:2011-09-05 9:47 PM
病入膏肓,良方難找,人漸瘦現,就像姚先生,己是昔日的健將.2628不知是否也不再是昔日2628?

Blondie:2011-09-06 01:15 AM
英明決斷但駛唔駛蝕呀? 我$35.5入,依家走真係好傷,唯有等,希望D高層諗多D賺錢方法,唔好再跌


Qkwet:2011-09-06 1:18 PM
最緊要D錢唔等使,就當放落 "強積金" 戶口,放鬆d,睇定形勢!


Old Cake:2011-09-06 4:49 PM
國壽今日又見綠色啦! 佢今日都算硬淨, 個市跌近300點時, 國壽都冇セ點跌. 希望佢日後都咁硬凈, 俾番啲信心過佢嘅捧場客啦....

MANDII:2011-09-06 4:57 PM
应该开始恢复紧元气。

明武萬歷:2011-09-06 5:08 PM
拭目以待


MANDII:2011-09-06 5:40 PM
國壽今日成交金额915M 呀,升市既成交呀!肯定排十格内啦,匯豐2100M,長實630M ,所以麻,始终Fans 系够多的。落去母洗怕啦,差5多系甘上下底位啦。

頭像
MANDII
夸克星
文章: 2950
註冊時間: 週二 28 7月, 2009 15:13
來自: HK

文章 MANDII » 週三 07 9月, 2011 11:25

小丁 :2011-09-06 8:57 PM
國壽股價要看業務發展和大陸股市表現,兩者都不是短期內會有突破。

小丁 :2011-09-06 9:04 PM
紅咗咁耐,比佢綠番一陣喇。

甩壳 :2011-09-07 10:46 AM
國壽跌過龍上翻小小


小丁 :2011-09-06 8:55 PM
有買家自然有賣家,換句話講,有Fans自然有Betrayers,對不對。


MANDII :2011-09-07 10:03 AM
但系升时既成交额大,即大部份既成交个价都系喊高左,有人肯接,甘即系fan史系多过D人走老。5系甘计咩 ?甘应该点计,有母人识计请指教指教。



MANDII:2011-09-07 11:17 AM

8月30日开始國壽已经基本上跟恒指走,贴近恒指走势。8月23到8月30的一个星期跟恒指比较明显是大跌。这说明23号的业绩不利因素早就给人消化完 了。就目前而言并没有任何特殊性不利于國壽的消息,有也只是大围景况不好的消息。而且目前很明显地看到投资者开始敢入市國壽,信心渐渐回来。

頭像
MANDII
夸克星
文章: 2950
註冊時間: 週二 28 7月, 2009 15:13
來自: HK

文章 MANDII » 週三 07 9月, 2011 12:53

以下呢样野我觉得好有道理,因此决定只抄埋今次正股,以后不利长期keep正股。
今次正股维期到明年年中倒最多,之后5年内短线抄吓波副抄吓窝轮仔比较合适。


MANDII
2011/09/07




魯賓尼:經濟放緩帶來新危機
9月 7日 星期三 08:48 更新

引述《彭博》,紐約(新聞 - 網站 - 圖片)大學斯特恩商學院教授、魯賓尼全球經濟公司共同創辦人兼董事長魯賓尼表示,目前在世界經濟放緩,帶出一個新的金融危機。

「我想了幾個月,完美風暴將是2013年」他說。「不過現在,美國經濟疲軟,歐元區和英國呆滯,我們會更快步入第二次衰退」,高潮可能是2013年或更早,要取決於什麼樣的政策工具可用。

他表示,有60%的概率,大多數發達經濟體將陷入衰退。他說:「你需要恢復經濟增長,而不是五年後的現在,你需要今天恢復它」。在短期內,需要做大量的刺激,否則將是另一次大蕭條。事情越來越差,現在和幾年前的最大的區別是,這一次政策子彈不多了。

他表示,如果他有大量的錢去投資,他將盡可能的保持現金,尤其是在美元,在金融危機期間作為趨強。他也贊成,小的預算赤字和公共債務低的國家政府債券,如加拿大和澳洲(新聞 - 網站 - 圖片),並避免股市和商品。(ad/a)

頭像
Nosneb
夸克星
文章: 2813
註冊時間: 週五 12 5月, 2006 13:31
來自: 中華人民共和國 香港特別行政區

文章 Nosneb » 週三 07 9月, 2011 16:01

這又是"作個記錄"嗎?

頭像
MANDII
夸克星
文章: 2950
註冊時間: 週二 28 7月, 2009 15:13
來自: HK

文章 MANDII » 週三 07 9月, 2011 16:44

小丁 2011-09-07 11:28 AM
成交額大,如接貨的是大户、基金,而沽方是散户,咁就VG喇。相反就不好了。不敢指教。



小丁: 2011-09-07 11:31 AM
這一刻同意。

小丁 2011-09-07 11:32 AM
無過籠,只是跟大市吧。

MANDII:2011-09-07 4:33 PM
传央行可能下半年于货币政策有小动作,今日大陆D银行股谱篇造好,上海深圳指数亦见有起色。呢样都算系國壽既有利消息,因为银行一好保险业自然跟住好。另奥巴马个边会有新搞作,会寻求国会通过,呢一倆日会公告结果,他份人甘高姿态,为左连任今次肯定搏洒命,不过我估都系未必得到通过,因为他现时民望都系麻麻地,反对派又企得甘硬。我估7成他的新政策不会被国会通过得了。好彩國壽受大陆影响多,欧美影响都5系话甘大姐,七三分帐啦。
最後由 MANDII 於 週三 07 9月, 2011 16:47 編輯,總共編輯了 1 次。

頭像
MANDII
夸克星
文章: 2950
註冊時間: 週二 28 7月, 2009 15:13
來自: HK

文章 MANDII » 週三 07 9月, 2011 16:46

Nosneb 寫:這又是"作個記錄"嗎?
系呀,因为我估都有排搞吓今次,所以要经常体番之前D人讲既野。

頭像
Nosneb
夸克星
文章: 2813
註冊時間: 週五 12 5月, 2006 13:31
來自: 中華人民共和國 香港特別行政區

文章 Nosneb » 週三 07 9月, 2011 17:01

MANDII 寫:
Nosneb 寫:這又是"作個記錄"嗎?
系呀,因为我估都有排搞吓今次,所以要经常体番之前D人讲既野。
good luck [Bingo]

頭像
XR250
夸克星
文章: 6513
註冊時間: 週一 13 12月, 2004 09:43
來自: NT

文章 XR250 » 週三 07 9月, 2011 17:26

三個月前,可能很好,現在可能很差,未來可能更差

所以股票市場睇最新的prediction多過過往"老本",老本睇最新一期業績就夠,不要迷戀過往的業績呀!

GOOD LUCK!

頭像
MANDII
夸克星
文章: 2950
註冊時間: 週二 28 7月, 2009 15:13
來自: HK

文章 MANDII » 週四 08 9月, 2011 10:15

XR250 寫:三個月前,可能很好,現在可能很差,未來可能更差

所以股票市場睇最新的prediction多過過往"老本",老本睇最新一期業績就夠,不要迷戀過往的業績呀!

GOOD LUCK!
系啦我都好觉。

回覆文章

回到「談股說金」

誰在線上

正在瀏覽這個版面的使用者:沒有註冊會員 和 1 位訪客